onsdag 19 juni 2013

Hjärnstress

Lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag med hjärnstress. Hjärnstress tillföljd av en fredagsnatt med dålig sömn. 

Jag är hemma igen. Utskriven från sjukhuset Lugnet. Idag, just nu har jag landat här hemma igen, men det har tagit dessa fem dagar att först förbereda mig för utskrivning och sedan komma in i hemmets trygga rutiner. Min asperger gör dessa förändringar komplicerade. Det tar mycket energi att vara stressad och jag har återigen fått en Hörselgångsinflamationshelvete, troligtvis på grund av stressen att byta miljö. 


Så nu vet ni vad jag har sysslat med dessa dagar. Packat ner och packat upp. Komma in i rutinerna här hemma igen samt skapa lite nya sommarlovsrutiner. För nu är den äntligen här sommaren och jag har ett påfyllt förråd av energi att ta till inför sommarens aktiviteter.

Hjärnstressen börjar att avta och byts ut mot en känsla av lugn. Me like

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!