torsdag 6 juni 2013

Vinden har vänt!?

Citerar Petter ' Det är min tur nu, vinden har vänt! ' Vågar börjar tro på det som läkaren sa att jag verkar lite gladare. 

Tänk att jag firat Sveriges nationaldag hemma. Vaknande med sol i sinnet och en glad familj. Jag har känt mig lätt i sinnet och fylld med energi. Närvarande, lugn och förväntansfull. Vi har varit iväg på en liten utflykt och jag har pysslat om dom allihopa. Make, barn, Iris och alla växterna. me like. 


Imorgon bär det av till sjukhuset igen. Känns inte kul, men jag är privilegierad som har min plats på det lugna stället. Kan faktiskt se det som en liten tid av den totala tid som denna sommar har att erbjuda. 

Vinden har vänt och en ljuv sommarbris sprider sig i rummet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!