lördag 26 oktober 2013

En heldag i naturen

En heldag i naturen och allt känns så mycket bättre. 

Idag gick jag och Charlie vårt första viltspår. Jag hade svårt för rådjurstassen på snöre och blod i en PET flaska, vilket även gällde Charlie som inte alls förstod vad han skulle med rådjurstassen till när han väl fann den. ;) Men vi hade en riktigt rolig stund med dom andra deltagarna och jag har faktiskt bytt telefonnummer med en annan av hundägarna. Tänk jag har haft en social samvaro som jag trivs med. 


Väl hemma igen fylldes hålet som jag grävt med ny frisk jord och mina ny inköpta plantor. Min familj hjälpte till lite här och lite där och vi fick en härlig höstdag i trädgården. 

Tänk vad härligt när humöret vänder och jag finner ro i det som händer . För hur det än är eller kommer att bli så finner jag mig just nu i ett liv som är fyllt av glädje. Livskvalitet helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!