onsdag 30 oktober 2013

Min blogg och dess utformning

Jag sitter varje dag under två timmar och tankar ljus på ljusterapin. Det är så härligt att befinna sig i denna vita sfär av ljus. Jag riktigt känner att min kropp blir piggare och mer alert. 

Under dessa timmar skriver jag ner det jag lärt mig om mina diagnoser på nya sidor till bloggen. Det är en härlig känsla att få byta ut och uppdatera informationen här inne. Det blir tydligt vilka enorma framsteg jag gjort. Vilken kunskap jag besitter gällande mina diagnoser och i och med det hur och varför jag fungerar som jag gör. 


När jag började att skriva här var allt ett töcken och jag levde en mycket mer oroligt liv. Jag har verkligen haft nytta av att få formulera vad som händer runt omkring mig och på så sätt få en bild av min tillvaro. Snart har denna blogg nått 7.000 träffar! Det glädjer mig verkligen att på detta sätt kunna nå ut till mina medmänniskor. 

Tack alla som följer min blogg och alla er fina som kommenterar och ger mig feedback på det jag skriver! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!