torsdag 14 november 2013

Sluta ringa för fan!

Tanken var att jag skulle vila idag. En dag utan ett enda möte. Istället har telefonen gått varm, jag har hämtat barn på skolan, en hund som inte slutar att hosta och min man är borta och har ringt in mina föräldrar för avlastning. 

Puh, ta mig härifrån ! Jag hatar känslan av att vara på språng och inte få vara ifred när jag verkligen behöver lugn. Snart får jag panik av allt stojande. Hundar som skäller, telefoner som ringer och människor som hela tiden VILL något av mig. 

Snälla, låt mig vara ifred ! Rör mig inte, prata inte med mig, be mig inte ta några beslut för just nu är jag inte kapabel till något annat än fosterställning i sängen under mitt kedjetäcke. Det är ett faktum att jag inte hanterar stress, förändringar eller sömnlösa nätter överhuvudtaget och senaste dygnen har det varit just de omständigheterna. Dessutom har jag PMS vilket ger ett ångest påslag i sig. Så lilla jag , som brukar ha förmågan att hitta något positivt att skriva är idag totalt oförmögen till det. 

Så ni som känner mig Sluta ring för fan! Jag återkommer när vinden vänder och jag längtar efter er. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!