torsdag 13 juni 2013

Att vara mamma och sjuk

Tänk att mellan sonens avslutning kunde bli fulländad trots att jag inte fysiskt kunde närvara under ceremonin på skolan.

Jag är fortfarande inlagd på sjukhuset och är inte kapabel att ta mig iväg. Hursom så ville jag uppmärksamma när sonen slutar i trean. Detta löstes genom att min pappa åkte in och åt lunch, med en underbar utsikt med oss. Sedan valde min älskade son att stanna kvar med mig på sjukhuset under em. Medan jag vilade hann han titta på TV och använda motionscykeln som finns på mitt rum. Sedan fikade vi och pratade med söta damer som finns på avd. Efter det skapade vi tillsammans en avgjutning av hans fot utav leran jag har på rummet.

Han konstaterade att jag har det super bra på sjukhuset innan han glatt hoppade in i bilen för att åka hem! 

Barnen ger mig så mycket glädje. Kan också konstatera att det är ok att vara en trött mamma. Jag är älskad för den jag är. Mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!