söndag 25 augusti 2013

Date

Idag har jag haft en date med min älskade man. Tänk vad välbehövligt lugnet är som uppstår när alla barnens behov läggs åt sidan. Plötsligt finns alla möjligheter till en härlig samvaro och samtal.

Vi grabbade tag i chansen och har haft en toppen söndag. Fylld av hundpromenad, gott fika , lite organisations samtal inför kommande vecka och sedan massa kyssar förstås. ;)



Så inför nästa vecka är vi lite bättre förberedda på tidiga morgnar och middagsplanering. Har fortfarande svårt att förstå att hösten har startat då vädret fortfarande erbjuder sommartemperaturer. Jag har köpt en ny höstgarderob, lite tuffare än mitt vanliga blommiga vilket jag tolkar som positivt! Jag känner mig starkare och mycket mer nyfiken på vad framtiden har att erbjuda.

Att gå på date med sin man är definitivt något jag ska se till att göra oftare. Me like. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!