lördag 10 maj 2014

Home is where my heart is 💛

Borta bra men hemma bÀst.

 Att fĂ„ komma hem till familjen igen utan att nĂ„got kaos intrĂ€ffat Ă€r en otroligt befriande och hĂ€rlig kĂ€nsla. Vi har haft det bra och barnen har haft det bra med sin mormor och morfar. Det har inte alltid varit sĂ„, ibland fungerar vardagen inte nĂ€r rutiner förĂ€ndras men denna gĂ„ng har allt flutit pĂ„. 

Jag har stĂ€dat, tvĂ€ttat och packat upp sĂ„ nu kan lugnet infinna sig och jag tillĂ„ter mig att kĂ€nna en bedövande trötthet. Ingen panik. Jag behöver vila efter denna veckas Ă€ventyr. VĂ€dret talar om för mig att det Ă€r ok att ligga pĂ„ soffan eftersom regnet öser ner. 

Det blir nog fler resor för mig och maken men just nu Ă€r det sĂ„ hĂ€rligt att vara samlade , alla i familjen hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar sÄ fort jag har möjlighet!