tisdag 11 november 2014

Ljusterapi

Ljusterapi- Here I come

I år har jag känt ett stort motstånd för att genomföra min ljusterapi. Jag har skjutit upp det i det längsta,  för att slutligen idag kapitulera och sitter nu i detta vita rum. Rastlös som tusan. 

Det är mörkt, grått och sömnigt i november Stockholm så jag behöver det här. Det vet jag. Det är bara så stressigt och kravfyllt att man måste vara här elva vardagar i sträck.  För att sedan minska antalet efter eget behov. Det är vid sådana här tillfällen min ADHD gör sig kraftigt påmind. 

Förra året skrev jag mycket nytt informationsmaterial till bloggen och då gick tiden undan. Nu har jag inget nytt material i tanken men jag kanske får det. Kom gärna med förslag om det finns något som du anser saknas! 

Jag är väldigt stressad just nu,... eller kanske har varit det en stund så egentligen är det just lugn och långtråkigt jag behöver . 

Detta var lite tankar direkt från ljusrummet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!