torsdag 4 april 2013

Ordning och reda

Märka upp kylskåpet-check!

Nu är det gjort! Kylskåpet har fått en total makeover. Första steget var en ordentlig rengöring, ut med allt och in i duschen med alla glasskivor. Dessa fick min älskade make nöjet att rengöra då min fumlighet leder till krossade glas. Idag har jag märkt upp vart allt ska stå. Fixat ett hjälpmedel till min man och alla andra NTV are som ställer in saker i kylen. ;) Jag kommer inte läsa på dessa lappar, för att jag har redan öppnat kylen och hämtat det jag ska ha i min tanke verksamhet. Det är först när mjölken inte står där den ska, som min hjärna måste leta och sortera allt i kylen igen. Onödigt att lägga energi på!
Må så gott!






2 kommentarer:

  1. Underbart! Blir sugen på att göra samma sak fast jag inte "behöver" det. Så skönt med ordning och reda.

    SvaraRadera
  2. Tror att det spar energi för alla människor när var sak har sin plats. Hoppas du fått lite inspiration för projekt kylskåp ;)

    SvaraRadera

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!