tisdag 5 november 2013

Non stop 30 h

Minisemester inbokad, maken och jag tar flyget och landar på andra sidan Sverige. Tjohoo

Vi har köpt en ny bil. En stor, miljöklassad sak som samtliga i familjen kommer att få plats i. Haken är att den ska hämtas på andra sidan Sverige. Maken var på väg att stressa iväg, för att hämta bilen alldeles själv men det blev andra planer. Vi passar på att unna oss en minisemester tillsammans. En välbehövlig sådan. Jag kan inte minnas när vi senast hade en klok konversation utan 
att något eller någon kom i mellan. Vi tar flyget iväg och bor en natt på hotell. Me like

Hemma lämnas barnen, hunden och katten i tryggt förvar med Mommo och Sousar . Jag är så tacksam över att mina föräldrar är närvarande och har en levande relation med mig och mina barn. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!