måndag 19 maj 2014

Tekniken suger

Min mobil går inte att ringa till, min dator laggar och jag kan inte ladda upp min kameras bilder. Hata teknik. 

Det finns få saker som gör mig så irriterad som när tekniken strular och jag inte får det jag planerat att göra utfört. Jag har ett begränsat tålamod med datorer och vill bara att det ska fungera. Idag var min planering att skapa en fin fotobok till min väninna som ska gifta sig. När dagen passerat och jag inte lyckats åtgärda dom fel som verkar uppstå tappar jag lusten inför uppgiften. Det ska gå lätt - då är det rätt. Det kanske inte var någon bra bröllopsgåva? 

Jag vill också kunna ordna allt själv. Inte behöva vänta på att någon, min man i detta fall ska ta sig tiden att titta på problemet. 

Idag är en lång, tråkig, misslyckad dag. Min I pad är dessutom helknäpp med en skärm som snurrar åt fel håll hela tiden.... Jag tror att jag behöver ett tekniskt avbrott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!