fredag 6 juni 2014

Tid är guld värd


Att ha tid är nog det vi saknar mest av allt  . Allt är en jakt efter att bli klar och bocka av Att göra listan. Vi jagar upplevelser och konstigt nog vila. Vi jagar för att få allt klart så att vi kan vila. 

Idag valde jag att hoppa av ekorrhjulet och följa med mina föräldrar ut med båten. Min älskade mellanson följde med och vips var vi i skärgården. Vi besöker vänner till dom och jag har ingen agenda. Jag har kastat mig ut i ovissheten övertygad om att jag landar mjukt. Jag vet inte om det är båtens mjuka gungande eller det faktum att jag är hos mina omhändertagande föräldrar som ger mig lugnet i att bara vara. 

Så släpp agendan och Att göra listan och njut av att sommaren är här. Det är när tiden är oändlig som dom lyckligaste stunderna , finaste minnen blir till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!