fredag 16 januari 2015

Sömnlöshet

Ibland blir min hjärna så speedad och så oerhört idé sprutande att jag omöjligt kan sova. Inatt var det dags för en vaken natt. Synd bara att jag ska åka på kryssning med kidzen ikväll och behövde sova. Jag har designat ett bord, planerat packning , planerat denna dag in i minsta lilla andetag . Fanan högt som tusan och vi ska hinna med massor av skoj. Helt plötsligt slog det mig att vi inte får plats allihopa i bilen. Panik. Sedan var det omöjligt att somna.

Var väldigt ledsen i morse och jag blir så sur på mig själv när jag inte funkar. ' jag vill inte ha asperger' grät jag. Äldsta sonen torkade min tår och sa ' du har det och det är bara att vänja sig' . Han har rätt. Det är bara att jag glömmer bort mina behov när min ADHD galna hjärna tar över. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt tack för ditt visade intresse. Jag svarar så fort jag har möjlighet!